<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d25515225\x26blogName\x3dFenia+in+full+leaf....\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fenia-in-full-leaf.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fenia-in-full-leaf.blogspot.com/\x26vt\x3d4859600396850592937', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Разкрита съм

Отдавна се канех "да запретна ръкави, да хвана парцала и да разчистя паяжините" от това местенце. Истината е, че ми липсва адски много и е въпрос на проста организация на времето за да бъда повече време с/в него и респективно със самата себе си .... и да, време е вече да се науча на това.
За един много кратък интервал от време установих, че някои хора са загубили вяра / интерес в / към мен, но “изплуваха” и мнозина, които се оказа, че са ме следели и чели подробно. Е, гъделичкащо е, определено;)
Най – приятно се почувствах миналата събота (макар, че в началото се стъписах), когато се бях прибрала в Бургас за рождения ден на племенничката ми:

Тя: Лельо, ти да си писала нещо като автобиография в интернет?

Аз: Аз? Автобиография? В интернет? Не!

Тя: Не, бе лельо, ти трябва да си! Приключила си с френския, почваш немски, била си в Париж, Истанбул.... бе fenia-in-full…. Бе, като skype – а ти, лельо...

Аз (кръвта нахлува в лицето ми, а нещо в мен крещи: Олелее, разкрита съм!): Имаш предвид блога ми, лелче. Да, аз съм го писала....

...след което в мен се разля сладка топлина. Изведнъж ми стана адски приятно, че собствената ми племенница, водена от незнайни подбуди е решила да потърси нещо за леля си и е попаднала тук, че е пораснала достатъчно голяма, за да се ровичка и намира из нет-а разни неща, че... има шанс с нея да си “говорим на един език”;)

Добре си ми дошла, Джидж! Радвам се, че откри местенцето на моето АЗ. Ще се радвам да ме навестяваш редовно. Ще се радвам да ме коментираш. Ще ми е интересно да разбера кое те вълнува, с кое си съгласна и с кое – не...
Добре дошла! ((( )))

Labels:

“Разкрита съм”

  1. Anonymous Anonymous Says:

    Ми крайно време беше да се разпишеш пак... :-)

  2. Blogger Fobos Says:

    Дам! Най-сетне намери време и прописа! :-) Вилкомен!

    Добре дошла и на племеницата! :-) Ха, да видиш словоизлиянията на леля си! Ще ти бъде интересно, както на нас ни е.

    Иначе, Тони... още ли развъждаш паяци? :р

  3. Blogger Fenia Says:

    @Таня, много се радвам да те заваря тук ;)

    @Fobos, сине майчин, така е, кат' няма кой да ми помага да чистя и... викам Неволята... пък на, отзовава се :)

    @ieti по-голям командос от мен едва ли има... пък било то и програма:Р

  4. Blogger Fobos Says:

    @Fenia, е, то не може и градинари и чистачи да имаш! Избери си :р

    Аз предлагам ieti да го кръстим Неволчо! :-)

  5. Blogger Fenia Says:

    Бе не знам @ieti дали си теле или вол, ама си определено несерьозник! Да видим кога ще видим от теб шкембе, кога картофена салата, кога патладжанена...

  6. Blogger Fobos Says:

    @Fenia, Мисля, че отговорът на въпроса за Второто пришестие е по-ясен :-) Uga само се прави на майстор готвач :р

  7. Anonymous Anonymous Says:

    Ми че аз си следя, кой кога пише :-) Даже понякога само през блоглинес чета,а когато имам време тогава се заблявам повече по блоговете и се връщам да видя, дали има коментари, какъвто е днес слечаят :-)