<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d25515225\x26blogName\x3dFenia+in+full+leaf....\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fenia-in-full-leaf.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fenia-in-full-leaf.blogspot.com/\x26vt\x3d4859600396850592937', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"едно ново начало, след поредния край";)

Моята 2010 в няколко думи:
N 1 в класацията - смених си местоработата.
След 15,5 г най-после всички „звезди бяха в подходящата конфигурация(да се разбира, че най-после имаше „прозорец“, даващ ми възможност за измъкване без притеснения) за да го осъществя!... и не просто я смених, а и отидох там, където от 5 г ми се е искало да бъда! А дали последното е за добро... рано е да се каже!
N 2пак се дипломирах (нищо, че все още не съм получила самата диплома!) и всичко би било наред, ако вече не се оглеждах с какво ново да се захвана. Аман от мен си!:(
N 3смених си школата по танци! Хъммм, доста промени!
Не точно смених, а Памбос ме изгони, с което ми направи най-голямата услуга, на която е способен – принуди ме да отида в школата на Мигел, което пък се оказа точното място за мен, но за това май е вече време да напиша самостоятелен пост/ове.
N 4 - спечелих 5-ца от тотото!
Датата е паметна - 16.08.2010, сумата е символична, но и събитието, като цяло, си е повече от показателно за мен... :)
N 5 – СПОТ се сдоби с още попълнения
Радки ни „надари“ с бебе Мая, а „детето – идиотче“ (да се разбира Красето) – с младеж, чието име отново не знам (малкия, ша та убивам, да знаиш!):(
В очакване сме на още едно попълнение, но то ще влезе в „туду-листата“ на 2011 година;)
N 6 - отидох до Рим, папа не видях, но причастие в базиликата Свети Петър получих.
N 7
- номерацията отдавна не важи, а и за това събитие няма как да важи!;) - татко навърши 70г – да ми е жив и здрав, да спре да ме ядосва и да започне само да ме радва!;)
N 8 - всяка година си има и по нещо негативно – моето за 2010 е, че N 3 по един или друг начин доведе до „отдалечаването“ ми със Златева. Не ми харесва, но е факт:(
N 9 – от друга страна, N 2 ми „донесе“ сближаване с Гъсока ((( )))
N 10занемарих испанския – отказах се (уж временно) от курса, започнах частни уроци, та....да видим докъде ще го докараме;)
Мдам, странна година бе, а каква ли ще да бъде настоящата?
Очаквам да е страхотна и такава смятам да я направя!!!
Моите късмети за 2011:
11.12.2010 – от баницата на новогодишното парти в новата ми работа – „пътуване в чужбина“
24.12.2010 - от коледната питка – мързел;)
01.01.2011 – от баницата в хотел Sana Space (Хисар) - „пътешествия различни в топли държави екзотични“

И понеже племенника ми не бе особено активен в поканата си да му гостувам в Ню Йорк по повод дипломирането, и понеже през 2010 година за 2-ри път ми се размина екскурзията в Куба... тръпна от очакване да видя, къде ли, все пак, ще ме „метне“ 2011? :)

И... нека да ни е честита, новата година! :)

Labels:

“"едно ново начало, след поредния край";)”

  1. Anonymous доставка на марков алкохол Says:

    След всеки край или спад следва ново начало и подем. Живота е низ от случки!

  2. Anonymous екскурзия израел Says:

    Винаги е трудно да сложиш край на нещо или да го приемеш, ако краят дойде сам. Но дори и началото да е трудно е вълнуващо. Аз обичам промените и често си ги налагам сама. Слагам край на някой лош навик, после си създавам нов хубав навик (в частност отказването на цигари и приемането на повече плодове). Но ми беше трудно с тези конкретни навици. Винаги съм смятала, че новата година е подходяща за някакво ново начало след хубава равносметка за изминалата.

  3. Anonymous туроператори Says:

    Да теглиш чертата и да си кажеш край на някои навици е много трудна част . Всеки си има своите плюсове и минуси в характера. Да спреш да правиш нещо, което е неизменна част от ежедневието ти в продължение на години е......почти невъзможна задача, но не и невъзможна. Стига да си кажеш стоп всичко може. Радвам се че попаднах на тази страница и статията е страхотна, продължавайте да споделяте за нас.Не бива да забравяме, че след всеки край идва едно ново и по хубаво начало в живота ни. Просто така е трябвало да се случи и продължава . Щастливи че имаме шанса да сме на тази планета.